Kategoria: Prawo własności przemysłowej

16 stycznia 2020
Czym jest klasa towarowa? - Ochrona Marki #4
Klasa towarowa - czym jest i dlaczego warto ją znać? Jak skutecznie zabezpieczyć swój znak towarowy przy użyciu klasy towarowej?
15 stycznia 2020
Opłata za ochronę znaku towarowego? - Ochrona Marki #3
Opłata za ochronę znaku towarowego - ile wynosi? Gdzie należy złożyć stosowną opłatę, żeby Twoja marka była chroniona w Polsce, UE lub na świecie.
14 stycznia 2020
Czym jest znak towarowy? - Ochrona Marki #2
Czym jest znak towarowy? Dlaczego warto go chronić? Jak wygląda jego użycie w praktyce? Daowiedz się jak chronić własną markę!
13 stycznia 2020
Czy warto chronić nazwę i logo swojej firmy? - Ochrona Marki #1
Czy warto chronić nazwę firmy? Czy warto chronić logo firmy? Jeżeli jesteś przedsiębiorcą musisz odpowiedzieć sobie na te pytania! Im szybciej tym lepiej!
26 listopada 2019
Ruchomy znak towarowy na podstawie cieszynki Krzysztofa Piątka
Krzysztof Piątek znany jest nie tylko ze swoich umiejętności piłkarskich, ale również z powodu swojej „cieszynki”. Nasz reprezentant zarejestrował ją jako ruchomy znak towarowy.
24 września 2019
Zakaz reklamy alkoholu – teoria a praktyka w polskim prawie
Czy w Polsce obowiązuje zakaz reklamy alkoholu i zakaz promocji alkoholu? Czy reklama alkoholu w internecie jest legalna?
23 sierpnia 2019
Łatwiejsze zgłaszanie znaków towarowych
Do konsultacji został przekazany projekt rozporządzenia w sprawie dokonywania zgłoszeń znaków towarowych. Czy zgłaszanie znaku towarowego będzie łatwiejsze?
8 lipca 2019
Wzór umowy o dzieło. Co powinna zawierać umowa o dzieło?
Umowa o dzieło – czym różni się od umowy o pracę i zlecenia? Co warto wiedzieć o umowie o dzieło i jak ją napisać? Wejdź i sprawdź wzór umowy o dzieło! | kruczek.pl
26 czerwca 2019
Adidas i "trzy paski" - niemiecka firma traci wyłączność
Adidas i jego charakterystyczne "trzy paski". Niemiecka firma traci wyłączność do używania znaku towarowego jakim są trzy paski. Dlaczego tak się stało?
9 maja 2019
Niekonwencjonalne znaki towarowe – charakterystyka
Niekonwencjonalne znaki towarowe dzielimy na oznaczenia widzialne i oznaczenia niewidzialne. Jak budować markę przy pomocy dotyku, zapachu i smaku?